föralltid och alltid, förevigt och evigt

alexD

Du är viktig i mitt liv. Jag ser dig som en ängel, i mina ögon har du vingar (a)

Tänk att vi nu känt varandra i tio år, det är tid.

Storasyster har du alltid varit, och kommer alltid att förbli. Vi kan hjälpa varandra, vått och torrt, för alltid. Dag natt och mittemellan, eller hur.


Du är värd varenda sekund. Livet är ständigt på väg i förändring. Man behöver inte alltid vara stark, man får finnas ändå. Vad du än gör och vad du än tänker på, Var du än finns, berätta hur du mår. Det finns alltid någon tro det eller ej, som bara vill lyssna, bara vill finnas för dig.
Hey, andas genom mig, andas här med mig <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Inget steg utan dig babe

2008-04-12 @ 08:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0