Jag har en hemlig beudrare, som inte är hemlig.

en ohemlig beundrare...
CARRO ÄR COOLAST /hälsningar Carro XD

jag tycker att alla som vill borde veta att jag är hemma hos Caroline tillsammans medo Niklas, Linnea, Sammy ch Alexandra. Vi har riktigt mysigt och jag och Carro är värsta scchtekarna =)=)  vi är ganska så dator proffs, jag tänkte lägga in bilderna från mobilen från ikväll, men det fick vi inte ihop... Alex och Sammi ligger i alla fall uppe i sängen och typ fotar, men då missar de allt chill här nere och alla grymma tv-program.. haha.

"Mina kaktusar är ruttna som står i fönstret, men kolla på de! Vaddå? de ser helt sönderknullade ut." "Men så kan jag inte skriva Caroline =P" "Kan du väl... men lilla vän. Heheh, he he HAHA tönt Evelina. Jag kommer ihåg på gympan, och alla som kommer.. skit hett var det. Pungsvett..  Hehe, haha, haha, *tystnad* inget mer!  *snorig* Uppfräsning, en insugning i näsan, inbyggd damsugare i näsan. Men det där behövde du inte skriva =P...TÖNT"

jaa, det där var våran super konversation just nu. Intressant eller hur ? =P
<333 (bilder kommer.. (a) )


Kommentarer
Postat av: den coola carro

haha, på gympan xD "täck mig", hahah =P evelina drar ner allt, haha de va kul x)

2008-04-26 @ 01:04:43
Postat av: evelina

haha =) alltid, stackars dig.. mitt ute med *piip* i byxorna =P haha det där lät lite fel

2008-04-26 @ 12:25:52
URL: http://evaliina.blogg.se
Postat av: carro

hahaha, LITE fel var väll att ota i xD haha:P de va haha, pinsamt =D

2008-04-27 @ 03:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0