Läs och lär =)

DEL 1.

Hur vet du vem jag är, för jag är alltid kär. Klockan är fyra och jag har ätit en myra. Myran hette Kalle han hade en stor *piip*. Den var god, och jag stod.. Och kollade på Bolibompa där var det en Ompa Lompa. Jag har alltid gillat stenar, de är fina och väldigt lena. Ibland kan de ha grenar... Med julgranskulor. De kan man slå i huvet i och få en massa bulor, då måste man till akuten och ta en sprutlor. Caroline är fin hon åtjust upp ett paket med margarin. Hon är mycket rik, hon har alltid varit sig lik. Caroline gillar fiskar, som hon piskar. Ute i garaget, hon tar alltid piskan i bagaget. ÖPPNA BAGAAAGE LUCKAN. Och blixten heter Sixten. 

 / Poeterna
CAROLINE  SÖTOCHFIN MARGARIN SMÖRGARDIN CHOKLADPRALIN =)=)
EVELINA DENFINA JULGRANSKULA =)

vi äger på att rimma för vi är så slimma (de) <33

Kommentarer
Postat av: CARRRRUUU

fett balla vi var, grymmaste ju =O ävä o jag is the shiiet :D

2008-04-26 @ 01:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0