16 februari



haha, idag har det hänt mycket! ätit på donken iaf, det glömmer man inte :P  när jag kom hem till linndex så satte vi igång och byggde en... polis legobil, haha! barnsliga som vi är XD men seriöst, den varrt faktiskt riktigt snygg! haha!  sen åt vi, det var gott, rådjur! hmm.. skumt men det var gott! men en annan viss person blev totalt äcklad och köttbullar var tvugna att stekas, haha :P  melodifestivalen försökte vi också se men det var ur boooring, vi såg en låt, haha vodka vodka, give me vodka.. knäppt som snus!!   men tyvärr så är alla andra vänner rätt så damp på mig eftersom att jag inte kom till de ikväll som lovat, dubbelbokat! haha..   snälla allahopa, var inte arga <33!  

sen har vi gjort testet på carolinääs blogg med haha (skitmycketcarro.blogg.se). själv fick jag martin stenmark och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det :S :P  men kul var det i alla fall så ni kan ju kolla...

http://www.tiiamo.se/dmz/famedate/default.aspx  sleep well cykelställ <33

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHA, han är ju, snygg *NOOT* xD
jag vart asnöjd med Danny fan, han är hen heting yo ;)
jag tror folk är mer sura på mig faktiskt :( jag e inte sur på dig iaf :)

2008-02-16 @ 22:13:34
URL: http://skimycketcarro.blogg.se
Postat av: Tilda

svikare!
Jag fick btw zlatan (!?)

2008-02-17 @ 20:24:27
URL: http://tildaragnartz.blogg.se
Postat av: linn

Rolig dag... Jag fick typ den fulaste, men namnet kommer jag inte ihåg,

2008-02-25 @ 10:22:36
Postat av: Anonym

Men evelina! nu är det dags att skriva ett inlägg!

2008-03-06 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0