KUNGS GANGSTERS!!

eva och alex i liftenmartin, k-bergjag och tilda, k-bergbuss

hej allihopa =)=) uppladdad med raggsocker (som vanligt men ändå) och allt så...

igår var vi på kungsberget, haha det var nog det roligaste jag varit med om. men när jag kom hem sen efter så orkade jag inte skriva om det för jag var så himla trött :P  i alla fall så var bussresan det roligaste, men tidigt var det (samling 06.30 senast vid skolan :O) ,så någon viss person råkade nog somna i bussen xd  men det gör inget för carolinää somnade med, och sammy. haha.... annars så satt väl alla lite varstans, men damp var det i alla fall "sitt ner i bussen och ha säkerhetsbälten på er". som om någon lydde.... sen så stannade våran busschafför i uppsala (?!) någonstans och sa att om vi inte städade upp allt godis så skulle vi få gå hem, haha!!  just som det var som mysigast med film och allt. över 500 bilder tog vi också :P sen så var det synd om stackars sjuka niklas, men alla pratade med han i telefon så det var nog okej =)=)

väl framme så åkte vi väl tillsammans hela bunten rätt så mycket, och jag trillade inte en enda gång, tro det eller ej! nej hah nu ljög jag, jag ramlade en gång bara och hoppade, vurpade och rullade sedan ner en gång in i en minigran! haha, *alla skrattade*.  christoph som ju är värsta skidproffset visade hans skills och vi andra hängde på. haha jag ska nog satsa på en karriär inom skidåking, nooot! jag skulle nog kunna sitta och åka sittliften runt, runt till sammans med alex, tildaa och carro och bara ropa "fixa luuvan!!" haha...  fast sammy gör det nog i alla fall bäst :P  sen så var alfonz och danne med också, de fotade och hade kul. marcus, lasse, mörtin, victor och mange schmidt med, fast magnus försvann typ mitt i alltihop och vi träffa han bara på bussen sen, hihi saaajk! johan och bergholtz käkade godis i varsitt hörn på bussen och resten vet jag inte! :P förutom våran lilla busspolis johan i 9an "barbie, sitt ner i bussen.   du, veronica, varför ser jag inte ditt bälte?" haha kul som stryk.

men i alla fall, en snabb sammanfattning... det var en otroligt mustig dag <3 eller hur allihopa?

Kommentarer
Postat av: Tilda

Fett med must XD

2008-02-14 @ 21:17:22
URL: http://tildaragnartz.blogg.se
Postat av: Carolinää

haha, yääääh wtf =D
du äävä, du glömde att du dräggla ner din tröja också ;) haha, men ditt "hopp" i minigranen was the shiiet jöh xD

2008-02-15 @ 21:53:30
URL: http://skitmycketcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0