LINNDEX

                                           
liiiinn


hello! we're twins, we're twins. yes sir! i'm me, she's she... except when i pretend i'm her :P and when we swich, you can't tell wich is wich. you don't know who you're talking to 'cause we're identical, 'dentical, 'dentical,
                                                                    IDENTICAL TWINS!! <3

"men lilla evelina då! hehe *pinsamt*... skriv : pussinutta, haha jag skojade. vad du är knäpp! ska du skriva allt jag säger:P ? jag älskar dig min lilla storasyster, heh. heh, kul -.- saaajk!  alltså du är helt dum. hej, jag ska, jag ska, jag ska, jag ska smälla till dig snart! Men alltså seriöst måste du skriva ner allt jag säger? jag blir fasiken förbannad :P i will never find another lover sweeter then you, sweeter then you"  // haha linn <3

-EVELINA, DEN VACKRA OCH DEN FINA, ALLTID TILL UNDSÄTTNING
- LINN, SÖTA OCH dEN RARA ALLTId I NÖdSITUATION, KALLAS LINNdEX

Kommentarer
Postat av: Tilda

Eva, du är den bästa fotografen :) (H)

2008-02-10 @ 19:32:23
URL: http://tildaragnartz.blogg.se
Postat av: evelina

haha, taack jag vet :P (a)

2008-02-10 @ 19:48:11
URL: http://evaliina.blogg.se
Postat av: Linn/linndex :P

Haha vad snäll du e !

2008-02-14 @ 16:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0