UTMANINGEN =)=)

Ta fram din mobil & va ärlig!   eller hur Louvisa =)=) tack vare henne kan alla göra det här roliga hos mig nu =P

HAR DU PUSSAT NUMMER 2? hahah, japp (a) haha

VAD HAR DU FÖR RELATON MED NUMMER 20? Daniel, va är väl super vänner =D

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30? Frida, min thailand Frida =) i sommar hoppas jag på, hon kommer hit och jag till Linköping, jippie, jag längar <3

ÄR NUMMER 18 SÖT? öh, SOlärarens dotter =P har inte träffat henne på år...

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33? Mamma, haha =)=) ja, det kommer jag faktiskt inte ihåg, haha xD

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9? Anton, jo vi gick på samma ju-jutsu när vi var mindre =P haha, kul, snart är det återträff för alla roligt folk =)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG? Caroline L, kanske någon gång nu på lovet.. eller när terminen börjar.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 39? Johanna, nää... vi dansade ihop förut...

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4? Alice, haha nej det har jag faktiskt inte xD

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5? Amanda, klart att jag skulle :D:D haha

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM? Kajsa, jaa ni... det var ju bara på balen =P men haha, nu i sommar och konfat, vi får väl se, vi får väl se :D:D

KÄNNER DU NUMMER 1? men det är ju klart, Agnes ! =)

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM? Angelica, oj hoppsan, henne har jag inte träffat på ett tag. men det är såhär familjevänner, så vi har kännt varann hela livet. Jo, men det skulle jag kunna.

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION? sysslingar =)=) Anna


SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

Kommentarer
Postat av: Luvvs

haha aa precis! för det är ju såååå kul att göra sånna där "test" ellerhur? hosthost XD

2008-06-15 @ 20:25:32
URL: http://gummiisula.blogg.se/
Postat av: Luvvs

aah va varför blev det tjock text? jag skrev ju hosthost? va konsigt xD

2008-06-15 @ 20:26:50
URL: http://gummiisula.blogg.se/
Postat av: Luvvs

AAH nu blev det så igen, okej nu slutar jag skriva, även om denna hosthost också blir i tjocktext

2008-06-15 @ 20:27:41
URL: http://gummiisula.blogg.se/
Postat av: evelina

haha!! =)=) jag måste också prova xD nu kommer det! =P... hosthost

2008-06-17 @ 11:26:58
URL: http://evaliina.blogg.se/
Postat av: evelina

JAG GJORDE DET !! =)=) haha, hosthost utan stora bokstäver :D:D jippie

2008-06-23 @ 08:36:17
URL: http://evaliina.blogg.se/
Postat av: andrea

"känner du nummer 1?- agnes!" haha blev samma för moi :P

2008-08-12 @ 19:20:29
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: evelina

JAG HAR LÖST GÅTAN! :D:D haha jippie Louvisa, mysteriet är löst en gång för alla ;) haha

När du skrev hosthost gjorde du stjärnor innan och efter ordet, visst? :) haha och om man gör det så blir texten bara tjock och dom s,å stjärnorna försvinner ;) haha! äntligen! typ ett halvår senare.. :P Det hände mig med alldeles nyss

2008-10-24 @ 10:42:09
Postat av: evelina

Haha, ja vilket sammanträffande, hehe. Agnes börjar ju trots allt på A, så hon borde ligga högt upp i telefonboken ;) trevligt. Fast hon ligger inte där uppe för mig längre =P

2008-10-24 @ 10:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0