äntligen

jag är bara helt slut idag... dumma saker händer överallt omkring mig, tuppjukk får man!  förlåt mig, men jag orkar liksom inte skriva något idag.... i engelskan har vi i alla fall också provat på ett nationellt prov från nian, en hel timma med bara hörförståellse "listening comprehension"  ( eller något åt det hållet... *stolt* ) det var i alla fall tröttsamt och jobbigt, kände att jag nästan höll på att somna...  MEN det finns bara en sak som kan muntra upp mig nu =)=) jag tänker på den underbara barbie klänningen jag har skissat som tilda ska göra till verklighet! Min prinsessdröm blir verklighet :P jag längtar tills min klänning blir klar, tyg på lördag? =)=)
<33

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad jag inte förstår är vart jag ska klistra in den i mallarna... hehe...

Jaa, jag har faktiskt gått i töjnaskolan xD
När gick du där? ^^

2008-03-13 @ 17:21:57
URL: http://pepsii.blogg.se
Postat av: Tilda

jag ska göra vad jag kan XD :P

2008-03-13 @ 20:38:33
URL: http://tildaragnartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0