SKOLA..

                     

  jo , hur kul ser det 
                                                                                                ut egentligen ?!  xd


Nu är jag hemma =)=)  jag har inte skrivit på ett tag, jag vet.. men det är jobbigt!  haha, det har väl inte hänt så mycket.  Trååkig SO lektion i fredags, både jag och Alexandra somnade oooppps, tro det eller ej! sen måste (gamla) dansdrottningen Evelina *stolt* :P och danskungen Felix överlämna kronan till några andra, ett stort grattis till Linnea och sammmii, våra danskoningar, haha!! det var rejält roligt det där alltså XD 

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj, har du vaknat på fel sida eller?

2008-03-08 @ 16:43:09
URL: http://linndex.blogg.se
Postat av: evelina

haha som vanligt XD

2008-03-09 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0