V-ÅS

En till grej som är ett måste på lovet är att åka till v-ås tillsammans med Alex ( skitmycketdoris.blogg ). Jag hade otroligt roligt ska jag säga er!   Vi handlade, vaselin x 100 burkar =)=) sen så sov vi i husvagn, och en kväll varrt det världens storm och vi trodde att husvagnen skulle välta. Så vi låg där, snackade och sms ade med omvärlden. Sen helt plötsligt så får Alexandra för sig att hon måste gå tillbaka till huset och hämta något, och tro mig att det är långt ( i alla fall när det är oväder )..  så ut gick vi och flög iväg höll vi på att göra. Men som tur var, tack och lov, så kom vi oskadda tillbaka till husvagnen.  Sen på både ditvägen och hemvägen gjorde vi det bästa som också är ett måste. Vi stannade i största godisäffären ( tack Maryann )!! ÅK DIT! Mmm marabou.... Också så var vi på något "fångarna på fortet" tillsammans med Marcus, Robin och Mattias. Först ville de gå själva och inte med oss men det kom inte på fråga XD det var kul men en dum sak hände!! Allihopa lämnade mig i ett sånt där rum och sa "vi kommer snart" och gissa vad, jag låg uppe i taket på någon pinne och jag är höjdrädd!! Sen så släcktes lampan.... Det låter dramatiskt, och det var det också! Jag lovar seriöst att jag höll på att börja gråta, fy!! Men också där ifrån kom vi oskadda hem.   Tänk på det allihopa, annars hade ni inte suttit här just nu och läst (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0